Romance

داستان موفقیت رومنس

رومنس نامی است فراتر از یک تولید کننده کالای خانگی

رومنس نامی است فراتر از یک تولید کننده لوازم ساختمانی . نامی است که از کمیتها فراتر رفته و کانون توجه خود را در ارزشها قرار داده است .رومنس نمادی است از مدیریت موفق که توانسته است با استفاده از زیرساختهای تولید و با استفاده از فن آوری روز دنیا و بکارگیری سیستمهای نوین مدیریتی جایگاه خود را در بازار ایران و حتی کشورهای همسایه داشته باشد.

استقبال و حمایت خوب هموطنان عزیز از محصولات با کیفیت محصولات رومنس ، مدیران و متخصصین متعهد و با دانش این مجموعه را ترغیب نموده است تا ضمن افزایش ظرفیت محصولات برای نیازهای داخلی،در اندیشه نفوذ در بازار جهانی و جهانی شدن گامهای لازم را بردارد و در بازارهای کشورهای همسایه نقشی داشته باشد و محصولات خود را به این کشورها صادر نماید. محصولات رومنس در جهت حضور در سطح بازار جهانی دستیابی به بالاترین استانداردهای جهانی، با ایجاد زیرساختهای لازم و با استفاده از فن آوری و فرایندهای نوین ساخت و مونتاژ ، استفاده از جدیدترین سیستمهای مدیریتی و تقویت واحد تحقیق توسعه و تیم مهندسی و نیز بهره گیری از بهترین متخصصان مجرب و متعهد کشور، بر روند رو به رشد خود افزوده است.

مجموعه رومنس در صنعت تولید و پخش محصولات بهداشتی ساختمان فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه با تولید انواع کابین، آینه وباکس یکی از بزرگترین کارخانجات تولید کابین روشویی پی وی سی درایران می باشد. مجموعه رومنس مفتخر است با به کارگیری پرسنل مجرب و کارآمد واستفاده از بهترین متریال روز دنیا محصولاتی باکیفیت و با ضمانت را دراختیار هم وطنان عزیز قراردهد.همچنین مجموعه رومنس موفق شده باصادرات محصولات خودبه کشورهای همسایه گامی درعرصه اشتغال زایی برای ایران عزیزمان بردارد.

تولید کارآمدترین، با دوام‌ترین، زیباترین، در عین حفظ تناسب با نیاز مشتریان

امروزه محصولات رومنس با تکیه بر تجربیات ارزنده‌ی گذشته و نیز تولید کارآترین، با دوام ترین، زیباترین و در عین حفظ تناسب با نیاز مشتریان، گامی بلند و ماندگار برداشته است تا به پشتوانه طراحی و تولید ایرانی سطح کیفیت محصولات بهداشتی ساختمان را ارتقاء ببخشد.